|
Marketing.jpg
|
 | Marketing.jpg Rozmiar 14 KB |
Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plopelopole.htw.pl
|
|
Cytat |
Gdy słucham co mówisz, słyszę kim jesteś. Ralph Waldo Emerson Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Dano kurowi grzędę, a on wyżej chce. Trotz Gdyby mieszkańcy Ameryki pospieszyli się z postępami nawigacji i pierwsi do Europy zawitali, wolno by było powiedzieć, ze Europę odkryli. . . Kolakowski Fac et extusa - najpierw zrób, potem usprawiedliwiaj się.
|
|